Nejvýhodnější mobilní operátor? Víme

Trh nových mobilních operátorů v České republice se rozrůstá, i když jen na oko. Řeč je o tzv. virtuálních mobilních operátorech, kteří ve skutečnosti nejsou nic jiného, než “maskovaní” operátoři O2, T-Mobile či Vodafone.

V současné době je již poměrně obtížné vyznat se v jejich nabídce, protože co operátor, to jiné ohnisko soustředění, resp. zaměření se na cílovou skupinu. Ale já si kladu za otázku: “Není tu snad nějaký, který by byl výhodný ve více směrech?”

Vím, co chci

Z části jsem dal na reklamu, ale nejdůležitější pro mě samozřejmě byl vlastní sběr informací, jak od referencí a z internetu, tak přímým hovorem s pracovníkem oné společnosti. Nechci totiž “upsat svou duši a peněženku” nezvyklému a pochybnému operátorovi. Jak jsem tedy zvolil?

Priority mám stále jasné:

  • volám nárazově, nechci zbytečně drahý měsíční paušál
  • volám hodně v rámci rodiny, chci nějakou výhodu na volání pro blízké
  • chci volat kdykoliv, nechci se vázat na večerní a víkendové volání

zdroj: ČEZ a.s.

Moje volba je jasná

Své preference směřuji ke společnosti, jejichž služeb denně využívám, jsem na ní závislý a nebojím se, že by se mohla někdy dostat do existenčního úpadku. Ano, kdo tuší, že se jedná o České Energetické ZTávody (ČEZ), má trefu do černého.

ČEZ Mobil je v současné době zřejmě nejvýhodnějším virtuálním mobilním oeprátorem, který na české scéně panuje. Již základní “sestava” totiž nemusí obsahovat žádné volné minuty, internet a ani SMS zprávy, ale přesto voláme za 2,20,- Kč/min. a odesíláme SMSky za 1,20,- Kč/ks.

Já vím, že se někomu může zdát 2,20,- Kč za 1 minutu hovoru hodně, jsou tu přece operátoři levnější, ale stačí si platit měsíční paušál 300,- Kč a dostaneme 200 minut na volání do všech sítí, takže nás 1 minuta vyjde na krásných 1,50 ,-Kč.

Pokud by to však ještě někomu bylo málo, tarif 550,- Kč měsíčně za neomezené volání už musí postačit.

Aktuální ceník nalezneme přímo na stránkách ČEZu.

Ve skupině je to zdarma

Dalším velkým PLUSEM je i ten fakt, že pokud měsíčně utrácíme za paušál, resp. balíčky volání, alespoň 200,- Kč, máme volání po celé síti ČEZ Mobile zdarma! Takováto věc už dokáže docela slušně simulovat například volání v rámci rozvětvené rodiny, kdy vždy jeden uživatel platí tarif a ostatní ho využívají jako “ústřednu”. Příjemci totiž nemusí platit paušál vůbec žádný.

Další drobné výhody na závěr

Mezi další drobné výhody bezpochyby patří uzavření smlouvy na dobu neurčitou. Výše uvedené ceny a podmínky totiž nejsou žádnou promo-akcí či smluvní výhodou. Nikam se neupisujete a podmínky včetně cen, balíčků atd. můžete měnit každý měsíc, jak se vám zlíbí.

Ochotný personál je vždy připraven pomoci a ještě se mi nestalo, že bych čekal déle než 1 minutu na spojení s operátorem, jak to bývá zvykem.

Na závěr už jen stačí dodat, že můj pohled na danou problematiku výběru mobilního operátora může být subjektivní a nemusí s ním nutně každý souhlasit, ale pokud se opravdu pečlivě podíváme na současnou nabídku na trhu, zjistíme, že až tak velký výběr není. Konec konců 50.000 uživatelů během několika měsíců je už dostatečně velkým indikátorem, že se jedná o skutečně vydařenou nabídku pro zákazníky i nezákazníky skupiny ČEZ. Konečné rozhodnutí je ale na každém z nás, tak jako vždycky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *